GWARANCJA
-
Wszystkie towary, sprzedawane w sklepie jagram.com.pl pochodzą z legalnego źródła, są produktami nowymi i posiadają 24 miesięczną gwarancję producenta obejmującą zarówno kompletność produktu, jak i jakość wykonania i impregnacji zgodnie z technologią i kartą produktową opisującą wymagania jakościowe dotyczące danej grupy produktowej (do wglądu na życzenie klienta w siedzibie firmy JAGRAM SA, 00-491 Warszawa, ul. Konopnickiej 6/363).
-
Dodatkowo Jagram S.A. gwarantuje odporność na butwienie drewna przez okres 10 lat przy zastosowaniu bez kontaktu z gruntem. Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu.
REKLAMACJE
-
Klient ma obowiązek przy odbiorze zamówionego towaru dokonać sprawdzenia zgodności towaru z zamówieniem (pod względem ilościowo - rodzajowym). W przypadku dostawy zamówionego towaru za pośrednictwem firmy spedycyjnej sprawdzenia towaru należy dokonać w obecności kuriera i w razie stwierdzenia rozbieżności zaznaczyć to na liście przewozowym oraz bezzwłocznie zawiadomić sklep pod numerem telefonu 22 628 97 72 wew. 100 lub na adres email: sprzedaz@jagram.com.pl
-
Wszelkie stwierdzone nieścisłości w zawartości przesyłki uwidocznione w obecności kuriera, zostaną niezwłocznie dostarczone na koszt sprzedawcy.
-
W przypadku ujawnienia wad jakościowych po odebraniu i rozpakowaniu zamówionego towaru, Klient ma obowiązek zawiadomić o wadach sklep pod numerem telefonu 22 628 97 72 wew.100 i przesłać rzetelną dokumentację fotograficzną z uwidocznionymi wadami na adres email: sprzedaz@jagram.com.pl. Wadliwy towar lub jego elementy można również dostarczyć do magazynu sklepu, w miejscowości Lipinka 46, 82 - 230 Nowy Staw, woj. pomorskie, czynne pon-piąt. w godz. 9-15;
-
W ciągu 14 dni roboczych od daty przedstawienia rzetelnej dokumentacji zdjęciowej lub dostarczenia przez Klienta towaru do magazynu sklepu zostanie przeprowadzona ocena zasadności reklamacji.
-
Jeżeli reklamacja okaże się uzasadniona wymiana towaru zostanie dokonana na koszt sprzedawcy w najszybszym możliwym terminie.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Zgodnie z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne. Koszt transportu zwrotnego pokrywa klient.
-
Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymanym wraz z nim paragonem albo fakturą. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć również podpisane przez Klienta oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz ze wskazaniem numeru rachunku bankowego, na który zostanie zwrócona zapłacona cena.
-
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru bez kosztów transportu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych na rachunek bankowy wskazany przez Klienta lub gotówką w kasie magazynu sklepu w miejscowości Lipinka 46, 82 - 230 Nowy Staw, woj. pomorskie po wcześniejszym zgłoszeniu i ustaleniu terminu lub przekazem pocztowym. Koszt przekazu pocztowego ponosi Klient.
-
W przypadku zwrotów dokonywanych na zagraniczne rachunki bankowe, koszty transakcji ponosi Klient.
-
Koszty zwrotu towaru do magazynu Jagram S.A. w Lipince ponosi Klient.