I. Pytania o firmę: lokalizacja, godziny pracy, ekspozycja towarów.

 

W chwili obecnej produkcja w Jagram SA przebiega bez zakłóceń i opóźnienia w realizacji zamówień. Aktualnie termin realizacji wynosi:
  • dla produktów dostępnych na magazynie z bieżacej produkcji 3-7dni robocze
  • dla produktów z przyszłej produkcji lub na zamówienie 3-8tygodni
Będziemy Państwa na bieżąco informować w przypadku wystąpienia dodatkowych zakłóceń w produkcji lub transporcie. Ze swojej strony dołożymy wszelkich starań aby bezpiecznie dostarczyć wszystkie zamówione towary, tak abyście Państwo nie odczuli braków magazynowych.
Sprzedajemy wyłącznie online i obecnie nie posiadamy sklepów stacjonarnych. Staramy się na naszej stronie jak najdokładniej oddać wygląd naszych produktów. Jeśli masz do nas szczegółowe pytania, zapraszamy do kontaktu. Produkty można fizycznie oglądać wyłącznie w naszym magazynie wyrobów gotowych w Lipince k.Malborka.
Nie ma możliwości obejrzenia lub zakupu towarów w naszej siedzibie w Warszawie, gdyż tutaj mieści się jedynie biuro sprzedażowe. Produkty można fizycznie oglądać wyłącznie w naszym magazynie wyrobów gotowych w Lipince k.Malborka . Zamówienia wysyłamy spedycją bezpośrednio pod podany w zamówieniu adres.
Możesz dokonać u nas zakupu z dostawą w dowolne miejsce na obszarze Unii Europejskiej. Koszt transportu wyceniany jest indywidualnie wg zapytania przesłanego mail sprzedaz@jagram.com.pl
Nasz sklep internetowy jest otwarty 24h/7dni. Możesz złożyć zamówienie o każdej porze dnia i nocy. Natomiast jeśli masz do nas pytania, możesz zostawić nam wiadomość. Preferujemy kontakt mailowy sprzedaz@jagram.com.pl pozwalający na precyzyjne przekazanie informacji. Możliwy jest również kontakt tel. 9:00-17:00 pn.-pt. 22 118 90 34 lub 505 055 472. Niemniej jednak proszę mieć na uwadze, że nasze możliwości osobowe są ograniczone i nie zawsze będziemy w stanie natychmiastowo odebrać połączenie.
Odbiory osobiste możliwe wyłącznie w Lipince k.Malborka.pon-pt. 9:00 – 15:00. Przed podjazdem na odbiór prosimy umówić się telefonicznie.
  • Centrum Logistyczno Magazynowe Jagram
  • Lipinka 46
  • 82 - 230 Nowy Staw
  • woj. pomorskie
  • T: 512 118 467
Prosimy, poinformuj nas o tym, że planujesz odebrać towar osobiście.
Nie ma możliwości odbioru osobistego w Warszawie, gdzie znajduje się wyłącznie biuro handlowe i księgowość.

 

II. Składanie zamówienia, dostawa i odbiór osobisty

 

Koszt dostawy możesz sprawdzić dodając do koszyka wybrane towary w oczekiwanej ilości, a następnie przechodząc do kasy uzyskamy informację o faktycznym koszcie transportu. W podsumowaniu zamówienia kwota ta widnieje w pozycji "Dostawa".
Oznacza to, że najprawdopodobniej masz włączony AdBlocker lub Twoja przeglądarka nie pozwala na poprawne działanie szablonu naszego sklepu. W takiej sytuacji proszę wyłączyć AdBlockera lub użyć domyślnej przeglądarki Internet Explorer dostarczanej standardowo w każdym komputerze wraz z oprogramowaniem Windows. Jeżeli pomimo tego nadal nie możesz zatwierdzić koszyka skontaktuj się z nami telefonicznie 22 118 90 34 lub 505 055 472 lub mail sprzedaz@jagram.com.pl
Aktualnie termin realizacji wynosi 3-7dni roboczych. Na 1-2 dni przed dostawą otrzymają Państwo mail z kontaktem do spedycji i kodem śledzenia. Prosimy sprawdzać wieczorną pocztę mail, również folder "SPAM" i "Mało istotne". W razie wątpliwości lub braku kontaktu prosimy o informację mail sprzedaz@jagram.com.pl podając nr zamówienia i nazwisko zamawiającego.

Proszę zwracać uwagę na powiadomienia o dostawie i zapewnić odbiór towaru od kuriera, gdyż kolejne ponowienie dostawy wiąże się z naliczaniem dodatkowych opłat.

W celu aktualizacji zamówienia należy wysłać mail na sprzedaz@jagram.com.pl podając poprawne dane. Nie zapomnij wpisać w temacie maila nr zamówienia i nazwiska zamawiającego. Oczywiście im szybciej to zrobisz, tym mniejsze jest ryzyko, że produkt trafi pod niewłaściwy adres i nie narazisz się na dodatkowe koszy
Jeżeli opłaciłeś zamówienie, za 2-3dni otrzymasz kolejnego maila z kodem śledzenia i kontaktem do spedycji. Twoje zamówienie trafia automatycznie do naszego systemu, dlatego w momencie uzyskania płatności jesteśmy w stanie rozpocząć jego pakowanie (lub produkcję, jeśli zamówiłeś altanę, carport lub inny produkt wykonywany na zamówienie).
W momencie zatwierdzenia zamówienia do realizacji na Twoją skrzynkę mailową trafi wiadomość z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli widzisz jakiekolwiek niezgodności, prosimy, poinformuj nas o tym. W mailu dostaniesz również nasze dane bankowe, które posłużą Ci przy wykonaniu przelewu (jeśli wybrałeś tę formę płatności lub Twoja płatność PayU została anulowana ).
Kiedy twoje zamówienie opuści nasz magazyn, otrzymasz kolejną wiadomość mailową z kodem śledzenia. Dostawa nastąpi w przeciągu kolejnych 1-2 dni roboczych. Status: SAMDY - Przesyłka na samochodzie dystrybucyjnym – oznacza dostawę danego dnia.

Proszę zwracać uwagę na powiadomienia o dostawie i zapewnić odbiór towaru od kuriera, gdyż kolejne ponowienie dostawy wiąże się z naliczaniem dodatkowych opłat.


Podczas odbioru przesyłki koniecznie zwrócić uwagę, czy zamówienie dojechało kompletne, czy opakowanie nie jest naruszone lub czy nie zaistniały widoczne uszkodzenia produktu. Jeśli cokolwiek wzbudziło Twoje wątpliwości, koniecznie zanotuj to na liście przewozowym (jest to dokument, który kurier da Ci do podpisu). Jeśli masz taką możliwość, zrób zdjęcia. Posłużą jako dowód reklamacji.
Po złożeniu zamówienia dostajesz automatyczne powiadomienie na adres e-mail podany w zamówieniu. Potwierdzenie powinno dotrzeć do Ciebie w przeciągu kilku minut. Prosimy, sprawdź czy nasza automatyczna wiadomość nie trafiła do folderu "SPAM" lub "Mało istotne" na Twojej skrzynce mailowej. Jeżeli tam również nie możesz jej znaleźć, skontaktuj się z nami mail sprzedaz@jagram.com.pl . Być może jest to kwestia ustawień Twojej skrzynki odbiorczej, ale nie wykluczone też, że przypadkowo wpisałeś błędny adres mail podczas składania zamówienia.
"Nie ma możliwości odbioru osobistego w Warszawie, gdzie znajduje się wyłącznie biuro handlowe i księgowość.
Zamówienie osobiście można odebrać wyłącznie bezpośrednio z naszego magazynu w Lipince k.Malborka. Odbiór jest możliwy pon.-pt. 9:00 – 15:00. Przed podjazdem prosimy umówić się telefonicznie.
  • Centrum Logistyczno Magazynowe Jagram
  • Lipinka 46
  • 82 - 230 Nowy Staw
  • woj. pomorskie
  • T: 512 118 467
"
Nie ma problemu. To Twoje prawo. Jeśli produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, okazało się że jednak nie pasuje do Twojej aranżacji lub po prostu się rozmyśliłeś, możesz zrezygnować z zamówienia lub wymienić produkt na inny. Masz na to 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Zwrócimy Ci całość kwoty za zamówienie z wyłączeniem kosztów transportu zwrotnego. Proszę poinformuj nas o swojej decyzji sprzedaz@jagram.com.pl podając nr zamówienia i nazwisko zamawiającego, a my zamówimy spedycję i przyślemy list przewozowy do wydrukowania i naklejenia na przesyłkę przygotowaną do wydania kurierowi.
Dokładnie obejrzyj towar już w momencie dostawy. Zwróć uwagę, czy zamówienie dojechało kompletne, czy opakowanie nie jest naruszone i czy zaistniały widoczne uszkodzenia produktu. Jeśli cokolwiek wzbudziło Twoje wątpliwości, zanotuj to na liście przewozowym (jest to dokument, który kurier da Ci do podpisu) oraz zrób zdjęcia. Będzie to dowodem reklamacji. Poinformuj nas o zaistniałej sytuacji mailowo sprzedaz@jagram.com.pl lub telefonicznie 22 118 90 34 lub 505 055 472 .
Na podstawie dostarczonych mailowo zdjęć nasz zespół rozpatrzy twoją reklamację. Możesz spodziewać się informacji zwrotnej w przeciągu kilku dni.
Ważne! Przed złożeniem reklamacji, zapoznaj się z kartą wymogów jakościowych . Niektóre cechy naszych produktów mogą być postrzegane jako defekt. W rzeczywistości są naturalnymi cechami drewna lub świadczą o procesach zachodzących w drewnie, szczególnie jeśli zostało poddane impregnacji ciśnieniowej.
Ceny uwidocznione na sklepie zawierają podatek VAT w wysokości 23%. Kwota podatku będzie widoczna w podsumowaniu koszyka.
Oczywiście. Jeżeli nie znalazłeś na naszej stronie odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, możesz śmiało skontaktować się z nami. Preferujemy kontakt mailowy sprzedaz@jagram.com.pl pozwalający na precyzyjne przekazanie informacji. Możliwy jest również kontakt telefoniczny 9:00-17:00 pn.-pt.22 118 90 34 lub 505 055 472. Niemniej jednak proszę mieć na uwadze, że nasze możliwości osobowe są ograniczone i nie zawsze będziemy w stanie natychmiastowo odebrać połączenie.

 

III. Metody płatności

 

Akceptujemy następujące formy płatności:
  • PayU : to bramka płatności, która oferuje cały wachlarz możliwości – płatność kartą, przelew internetowy, G-pay, blik oraz wiele innych.
  • Przelew bankowy
  • Płatność gotówką przy odbiorze – bezpośrednio do kuriera. Za tę metodę naliczamy dodatkową opłatę w wysokości 20 zł.
Otrzymasz automatyczny e-mail z potwierdzeniem zamówienia, gdzie znajdziesz nasz numer konta. Teraz wystarczy tylko zrealizować przelew. Możesz to zrobić fizycznie w banku lub on-line, jeśli posiadasz internetowe konto bankowe.
Dane do przelewu:
Jagram S.A.
ul. Konopnickiej 6/363
00-491 Warszawa

Numer konta: 68 1750 0009 0000 0000 1237 6847 BNP Paribas Bank Polska SA

Tytuł wpłaty: wpisz swoje nazwisko, nazwę firmy lub numer zamówienia
Twoje zamówienie stanie się aktywne w momencie zaksięgowania przelewu na naszym koncie bankowym. Może to zająć do24 godzin. Jeśli chcesz przyspieszyć ten proces, możesz przesłać nam potwierdzenie wpłaty mailem na adres: sprzedaz@jagram.com.pl
PayU to sprawdzony i bezpieczny system realizowania płatności za zakupy internetowe. Wybierając tę opcję możesz zarówno opłacić zamówienie korzystając z platformy Twojego banku, jak i innych metod płatności (m.in. płatność kartą debetową czy kredytową, Google Pay, Blik)
Jeżeli płatność nie została zrealizowana lub połączenie uległo zerwaniu i środki nie zostały pobrane z Twojego konta, prosimy skontaktować się z nami mailem: sprzedaz@jagram.com.pl opisując sytuację, oraz dokonać płatności Możesz też dokonać płatności przelewem wygenerowanym ręcznie bezpośrednio w swoim banku.
Dane do przelewu:
Jagram S.A.

ul. Konopnickiej 6/363
00-491 Warszawa

Numer konta: 68 1750 0009 0000 0000 1237 6847 BNP Paribas Bank Polska SA

Tytuł wpłaty: wpisz swoje nazwisko, nazwę firmy lub numer zamówienia
Gdyby okazało się, że zapłaciłeś podwójnie , nadpłatę zwrócimy na Twoje konto.
Nie ma się czego obawiać. Serwis transakcyjny PayU nie pobierze od Ciebie żadnej prowizji. Zapłacisz dokładnie taką kwotę, jaka widnieje w twoim koszyku. Wszelkie koszty związane z płatnościami za pomocą serwisu PayU
Tak. Za tą metodę płatności naliczamy dodatkową opłatę w wysokości 20 zł.
Z reguły zamówienie jest przez nas realizowane po otrzymaniu całej należnej kwoty. Jeśli jednak chcesz dokonać większej inwestycji, prosimy o kontakt w celu ustalenia warunków sprzedaży.

 

 

IV. Dostawy, transport i szczegóły rozładunku towaru.

 

Koszty transportu są obliczane na poziomie koszyka na podstawie ilości i rodzaju zamówionych produktów. Prosimy dodać towary do koszyka i przejść do podsumowania.
Możesz dokonać u nas zakupu z dostawą w dowolne miejsce w na obszarze Unii Europejskiej. Koszt transportu wyceniany jest indywidualnie wg zapytania przesłanego mail sprzedaz@jagram.com.pl
Produkty standardowe, które są dostępne na magazynie są dostarczane w przeciągu 3-7 dni od zamówienia. W momencie przekazania towaru na spedycję otrzymują Państwo od nas automatycznego maila z kodem śledzenia. Od momentu wysyłki zamówienie zostanie dostarczone w przeciągu maksymalnie 2 dni roboczych. 1 dzień w przypadku Warszawy, Gdańska i okolic, natomiast w pozostałych przypadkach, szczególnie mniejszych miejscowościach lub wsiach, spedycja dostarcza na 2 dzień po wysyłce.
Dla produkty niestandardowych lub produkcji na zamówienie, czas oczekiwania wynosi 3 tygodnie po złożeniu zamówienia i wpłacie zaliczki. Kilka dni na wysyłkę czeka się w przypadku modyfikacji produktów. W okresie najgorętszego sezonu (od kwietnia do czerwca) czasy te mogą się nieznacznie wydłużyć ze względu na dużą liczbę zleceń, o czym zostaną Państwo poinformowani w momencie potwierdzania zamówienia.
Nasz magazyn wyrobów gotowych znajduje się w miejscowości Lipinka k. Malborka, (niedaleko Gdańska). Z tego miejsca nasze produkty są wysyłane do klientów w całej Europie
  • Centrum Logistyczno Magazynowe Jagram
  • Lipinka 46
  • 82 - 230 Nowy Staw
  • woj. pomorskie
  • T: 512 118 467
Kurier zwykle dzwoni wcześnie rano g.7-8 aby poinformować o planowanej godzinie podjazdu na rozładunek. Numer telefonu kuriera można uzyskać pisząc rano w dniu dostawy (Status: SAMDY - Przesyłka na samochodzie dystrybucyjnym – oznacza dostawę danego dnia) mail do spedycji.
Spedytor Nikola Kańska: nikola.kanska@pl.rhenus.com.
Można wyznaczyć dzień dostawy składając odpowiednio wcześnie zamówienia na ok.7dni przed planowanym terminie, oraz wyraźnie to zaznaczyć w komentarzu do zamówienia lub pisząc do nas mail w tej sprawie.
"Z powodu specyfiki funkcjonowania spedycji przemysłowej wielkogabarytowej, którą zmuszeni jesteśmy wysyłać nasze produkty, ze względu na ich właściwości i rodzaj opakowania, nie ma możliwości wyznaczenia kurierowi godziny dostawy. Można jedynie rano w dniu dostawy, ustalić z kurierem telefonicznie przybliżony czas podjazdu rozładunek. Numer telefonu kuriera można uzyskać pisząc rano w dniu dostawy (Status: SAMDY - Przesyłka na samochodzie dystrybucyjnym – oznacza dostawę danego dnia) mail do spedycji.
Spedytor Nikola Kańska: nikola.kanska@pl.rhenus.com.
Kurier musi dostarczyć towar pod wskazany w zamówieniu adres. Oczywiście towar może odebrać ktoś z domowników jeśli nie ma Cię w tym czasie w domu lub inna osoba upoważniona. Można też z kurierem umówić się na pozostawienie towaru u sąsiada lub dozorcy. Natomiast wszelkie zmiany adresu lub konieczność ponownej dostawy ze względu na nieobecność odbiorcy możliwe jest wyłącznie za naszym pośrednictwem drogą mailową lub telefoniczną.
Uwaga! Nie odebranie terminowe przesyłki lub późne przekazanie informacji o zmianie adresu dostawy lub nie możności odbioru towaru w dniu dostawy może skutkować naliczeniem dodatkowych opłat.
Nasze produkty dostarczane są specjalistyczną spedycją wielkogabarytową, samochodami ciężarowymi 7T z windą. Kierowca w umowie ze spedytorem ma obowiązek dostarczenia towaru na poziom gruntu, a jeśli jest teren utwardzony to ma możliwość przemieszczenia palety wózkiem paletowym na teren posesji (o ile tnie ma nierówności czy nachylenia terenu). Nie ma natomiast możliwości przenoszenia towaru na posesję lub wnoszenie do budynków. Pomoc przy wniesieniu zamówienia do domu czy ogrodu jest kwestią grzecznościową do indywidualnego ustalenia kurierem.
W przypadku większych przesyłek np. garaży, zadaszeń sugerujemy przygotować się aby 2 silne osoby były na miejscu by pomóc rozładować ciężkie elementy które mogą ważyć nawet 200kg.
Dostarczamy nasze produkty na terenie całego kraju, za wyjątkiem miejsc o ograniczonym ruchu aut ciężarowych lub na drogi nieutwardzone czy o dużym kącie nachylenia, gdzie wjazd autem ciężarowym zagrażałby bezpieczeństwu lub groziłby unieruchomieniem ciężarówki. (dotyczy to w szczególności ogrodów działkowych, czy słabo zurbanizowanych terenów wiejskich, czy też centrów miast i ruchliwych ulic bez możliwości zaparkowania auta i wyładunku towaru na ulicy. W takich lokalizacjach dostarczmy wyłącznie na pobliski parking lub bezpieczną ulicę, skąd towar będą musieli Państwo przemieścić do siebie na własny koszt przy użyciu własnych środków transportu.
UWAGA! Nie poinformowanie o powyższych okolicznościach, a przez to braku możliwości dokonania rozładunku towaru, skutkowało będzie naliczeniem dodatkowych opłat.

 

V. Jakość produktów, gwarancja, konserwacja i impregnacja. Montaż i eksploatacja.

 

Tak wykonujemy konstrukcje na zamówienie (również wg indywidualnych projektów). Jeśli masz konkretne pomysły, skontaktuj się z nami! Zweryfikujemy czy nasze możliwości produkcyjne pozwalają na zrealizowanie Twoich zamierzeń.
Pergole, płoty, kratki są oferowane wyłącznie w standardowych wymiarach. Nie wykonujemy modyfikacji czy dostosowania wymiarów do indywidualnych potrzeb. Większość z naszych kratek i płotów można bez problemowo dostosować na oczekiwany wymiar docinając je podczas montażu. Wystarczy płaskim śrubokrętem podważyć i wyjąć zszywki , zdjąć ramiak, odciąć piłką niepotrzebną część wypełnienia, po czym po wykonaniu ponownych zamków połączyć z powrotem ramkę wbijając ostrożnie wcześniej wyjęte zszywki w te same miejsca. A kratki Elegance można zupełnie bezproblemowo docinać czy łączyć gdyż nie posiadają ramy.
Większość naszych produktów jest wykonane z litego drewna iglastego (świerk lub sosna) impregnowanego ciśnieniowo. Niektóre altanki wykonane są z oryginalnego cedru kanadyjskiego, wtedy jest to wyraźnie zaznaczone. Elementy gięte oraz krokwie garaży, altan i zadaszeń wykonane są z drewna gięto-klejonego BSH, certyfikowanego wytrzymałościowo GL-24.
Drewno, którego używamy do produkcji, pochodzi głównie ze Skandynawii oraz certyfikowanych polskich lasów. Dbamy o zrównoważony rozwój, dlatego wybieramy tylko pewne źródła – dzięki temu mamy pewność że na miejsce wyciętych drzew sadzone są nowe.
Firma Jagram SA nie posiada własnych brygad montażowych. Natomiast stale współpracujemy z wieloma firmami które mogą świadczyć usługi budowy zadaszeń, wiat, carportów, dużych pergol, altan ogrodowych czy ogrodzeń panelowych. Koszt montażu jest ustalany zawsze indywidualnie w porozumieniu z daną firma montażową. Aby uzyskać wycenę proszę napisać mail na sprzedaz@jagram.com.pl.
Nasze produkty są wykonywane w Polsce. Jesteśmy dumni z tego, że możemy prezentować wam najwyższą europejską jakość produkcji. Wspieramy rodzimą przedsiębiorczość i Polskie Lasy Państwowe zarządzane zgodnie z zasadami zrównoważonej gospodarki leśnej. Nasz zakład produkcyjny Jagram-PRO SA w Suszu k. Iławy jest liderem innowacji technologicznych w obszarze produkcji drewna gięto-klejonego. Posiada szereg certyfikatów w tym FSC i ISO:9001
Wszystkie nasze produkty są impregnowane – ciśnieniowo lub zanurzeniowo. Dzięki temu są chronione przed pleśnią, grzybami oraz skutkami wpływu warunków atmosferycznych przez wiele lat. Nie musisz już używać żadnych specjalnych środków impregnujących.
Możesz dodatkowo, raz na jakiś czas odświeżyć je używając lazury lub specjalnych olejów do drewna. Dzięki temu Twoje konstrukcje ogrodowe na długo zachowają dobrą strukturę i elegancki wygląd. Polecane prze nas marki to Remmers HK-Lasur, Altax Woskowy Lakierobejca, Sadolin Extra Lakierobejca, Osmo Lazura Olejna.
Nasze produkty ogrodowe są zaimpregnowane preparatem TanalithE renomowanej brytyjskiej firmy LONZA PROTECTION. Impregnat nadaje zabezpieczonemu drewnu znaczną hydrofobowość, co zapewnia długotrwałe utrzymywanie się atrakcyjnej barwy oraz odporność drewna na butwienie powyżej 10 lat, dla zastosowań bez kontaktu z gruntem. Bezpośrednio po zaimpregnowaniu drewno ma zielonkawo-szary kolor, który z czasem przechodzi w barwę miodowo-żółtą. Wybrane meble ogrodowe zabezpieczone są Lazurą w kolorze bursztynowym (wymagana jest konserwacja co 3-4 lata po przez ponowne pomalowanie produktów)
W firmie Jagram dzięki zaawansowanym technikom impregnacji trwale zabezpieczamy drewno przed butwieniem. Jednak utrzymanie jednorodnej barwy i struktury powierzchni zależy w dużej mierze od późniejszej regularnej pielęgnacji. Zalecamy klientom wykonywanie zabiegów konserwujących, dzięki którym produkty zachowają swój estetyczny wygląd i będą służyć przez wiele lat. Do najpopularniejszych metod należy:
  • Lazurowanie - to zastosowanie środków hydrofobizujących o wysokiej skuteczności. Barwią one, impregnują i tworzą barierę ochronną. Utrudniają migrację wody w głąb struktury drewna nie tworząc jednocześnie grubej powłoki. Uwypuklają słoje drewna i zabezpieczają strukturę przed mikropęknięciami. Lazurę nakłada się pędzlem lub wałkiem, a następnie pozostawia się do wyschnięcia. Po ok. 12 godzinach można nałożyć się drugą warstwę. Zabieg należy powtarzać co 3-7 lat w zależności od miejsca eksploatacji i rodzaju produktu. Meble ogrodowe i hamaki częściej, a pergole, kratki i altanki rzadziej
  • Olejowanie - polega na naniesieniu na wyrób gąbką lub pędzlem warstwy oleju do konserwacji drewna, który chroni przed czynnikami zewnętrznymi. Olej podkreśla naturalny wygląd drewna, stosuje się go od najdawniejszych czasów. Preparat należy nakładać wzdłuż słojów, do momentu aż drewno przestanie go przyjmować. Po wyschnięciu, usunąć ściereczką nadmiar substancji. Zabieg olejowania należy powtarzać 2–3 razy w ciągu sezonu, ponieważ olej wnika w głąb drewna i z czasem w mniejszym stopniu ochrania jego powierzchnię. Ten sposób konserwacji w szczególności polecany jest do mebli ogrodowych, hamaków i desek tarasowych
Tak, Wszystkie towary, sprzedawane w sklepie jagram.com.pl posiadają 12 miesięczną gwarancję producenta obejmującą zarówno kompletność produktu, jak i jakość wykonania i impregnacji zgodnie z technologią i kartą produktową opisującą wymagania jakościowe.
Dodatkowo Jagram S.A. gwarantuje odporność na butwienie drewna przez okres 10 lat. Obejmuje ona tylko produkty zamontowane bez stałego kontaktu z wilgocią z gruntu. Konstrukcje, kratki, płoty muszą być zamontowane na słupkach w metalowych kotwach uniemożliwiających higroskopijne podciąganie wilgoci z ziemi. Donice i inspekty powinny być wyłożone folią aby odizolować żyzne wilgotne podłoże od drewnianych ścianek. Na produkty które mają stały kontakt z glebą (np. nie zaizolowane donice, inspekty, rollbordery, paliki i słupki wbite bezpośrednio w grunt) dajemy tylko 2 lata gwarancji.
Gwarancja ważna jest wraz z dowodem zakupu
Bezpośrednio po zaimpregnowaniu drewno ma zielonkawo-szary kolor, który z czasem przechodzi w barwę miodowo-żółtą (zbliżoną do naturalnej). Zaznaczamy, że skutkiem impregnacji oraz naturalnych właściwości (w szczególności drewna sosnowego) mogą być różnice w barwie poszczególnych elementów. Również widoczne początkowo nierówności w barwie pomiędzy elementami wystawionymi na działanie promieni słonecznych w odniesieniu do tych ze środka paczki nie jest to defektem nie podlega reklamacji!
Jeśli zakupione produkty wciąż są lekko zielonkawe i widać wysolenia (zielonkawo-srebrne kropki, grudki) to oznacza, że były bardzo niedawno zaimpregnowane i należy odczekać 2-3 tygodnie wystawiając je na działanie warunków atmosferycznych aby nadmiar impregnatu uległ rozkładowi i wypłukaniu. Dopiero po tym czasie drewno uzyska właściwy wygląd, który będzie można utrwalić bezbarwną lakierobejcą lub nadać inną barwę preparatem koloryzującym
Dwubarwność drewna nie jest uznawana za podstawę reklamacji.
Wybrane produkty są zabezpieczone są Lazurą w kolorze bursztynowym, patrz: przykład altany malowanej Lazurą w kolorze Bursztyn
Niestety nie oferujemy usługi malowania produktów. Koloryzację można wykonać we własnym zakresie, korzystając z dostępnych na rynku preparatów.
Polecane prze nas marki to Remmers HK-Lasur, Altax Woskowy Lakierobejca, Sadolin Extra Lakierobejca, Osmo Lazura Olejna.
Tak, nasze produkty spełniają standardy drewna ogrodowego. Są odporne na wszelkie warunki atmosferyczne. Możesz cieszyć się nimi przez długie lata bez konieczności dodatkowej impregnacji, niezależnie od tego w jakim klimacie mieszkasz. Udzielamy 10 lat gwarancji odporności na butwienie, o ile nie mają styczności bezpośrednio z podłożem.
Jeżeli jednak zależy CI na zachowaniu barwy i estetyki zewnętrznej struktury drewna to polecamy malowanie Lazurami przeznaczonymi do drewna ogrodowego eksploatowanego na zewnątrz. Szczególnie warto pomyśleć o zabezpieczeniu drewnianych mebli wypoczynkowych.
Specjalnej dbałości wymagają elementy tekstylne (poduchy, hamaki, wiszące krzesła). W czasie deszczu i w okresie zimowym należy je zabezpieczyć przed trwałym zamoknięciem i przechowywać je w suchym miejscu.
Jeśli chodzi o nasze meble wypoczynkowe, a zwłaszcza ich elementy tekstylne, zalecamy nie pozostawianie produktów na długotrwałe działanie wilgoci. Poduchy, materace i hamaki można łatwo zdjąć i w czasie deszczu po prostu zabrać je do domu. W czasie zimy warto trzymać meble ogrodowe pod zadaszeniem to w znacznym stopniu przedłuży ich trwałość i pozwoli zachować atrakcyjny elegancji wygląd.
Pozostałe produkty kratki, altanki czy pergole oczywiście możemy spokojnie pozostawić na swoim miejscu w czasie niekorzystnych warunków pogodowych., gdyż są odpowiednio ciśnieniowo zaimpregnowane i trwale zabezpieczone przed butwienie z gwarancja 10lat.

 

VI. Modyfikacje wymiarów i akcesoria dla pergol, kratek i płotów.

 

Przykro nam, ale nie możemy zaoferować tej usługi. Nasze pergole, płoty i kratki są sprzedawane jedynie w standardowych wymiarach dostępnych na naszej stronie.
Niemniej jednak większość z naszych kratek i płotów można bez problemowo dostosować na oczekiwany wymiar docinając je podczas montażu. Wystarczy płaskim śrubokrętem podważyć i wyjąć zszywki , zdjąć ramiak, odciąć piłką niepotrzebną część wypełnienia, po czym po wykonaniu ponownych zamków połączyć z powrotem ramkę wbijając ostrożnie wcześniej wyjęte zszywki w te same miejsca. A kratki Elegance można zupełnie bezproblemowo docinać czy łączyć gdyż nie posiadają ramy.
Ceny kratek nie obejmują akcesoriów, nawet jeśli te widoczne są na zdjęciu. Słupki, kotwy oraz łączniki są dostępne w zakładce Płoty słupki akcesoria
Kratki i ogrodzenia panelowe, niezakotwione do podłoża nie utrzymają się stabilnie w pozycji pionowej. Zalecamy zakup akcesoriów do ich mocowania. Oczywiście jeśli istniejące barierki tarasu czy balkonu są odpowiednio wytrzymałe, a nie chcemy poświęcać zbyt dużo czasu na wykonie skomplikowanych prac montażowych, można tymczasowo połączyć ramiaki kratek z barierką az pomocą pomocą trytytek samozaciskowych takich jak np. do łączenia instalacji przykład: Trytytka.
Każdy panel powinien być połączony z kantówką (słupkiem) za pomocą łączników z wkrętem. Słupki powinny zostać zamocowane do podłoża przy pomocy podstawek metalowych (kotew)
- płaskich – do powierzchni utwardzonych :
- ze szpicem – do wbicia bezpośrednio w ziemię :
Jeżeli zamówiłeś liczbę N kratek bądź paneli ogrodzeniowych, powinieneś dokupić :
  • N + 1 kantówek
  • N + 1 kotew
  • N x 4 łączników z wkrętem (po 2 łączniki na każdą stronę).

Szczegółowe instrukcje jak zamontować ogrodzenie znajdziesz na naszym blogu – Instrukcje montażu
Jeśli istniejące barierki tarasu czy balkonu są odpowiednio wytrzymałe, a nie chcemy poświęcać zbyt dużo czasu na wykonie skomplikowanych prac montażowych, można tymczasowo połączyć ramiaki kratek z barierką az pomocą trytytek samozaciskowych takich jak np. do łączenia instalacji przykład: Trytytka

 

VII. Budowa altan, carportów i zadaszeń

 

Przekrój słupów w naszych budynkach waha się między 9 cm, a 20 cm. Szczegółowe informacje dotyczące konkretnych modeli są podane na karcie produktu w zakładce Wymiary
Nie, do postawienia altany w ogrodzie nie będzie Ci potrzebne pozwolenie na budowę.
Na terenie Warszawy i okolic mamy firmy montażowe, którą możemy polecić.
Poza Warszawą należy samodzielnie znaleźć firmę montażową. Możemy udostępnić instrukcje montażu produktów w formie elektronicznej, by montażysta mógł zapoznać się wcześniej ze specyfiką produktu. Poza tym instrukcje w wersji papierowej są dołączane do naszych produktów.
Do naszych produktów dołączamy instrukcje montażu w wersji papierowej. Możemy także wcześniej przesłać ją w formie elektronicznej. Nasze konstrukcje projektowane są tak, by ich montaż nie był skomplikowany i aby nawet osoby z niewielkim doświadczeniem sobie poradziły.
Najważniejsze przyrządy to: młotek, wkrętarka, miarka, poziomica, śrubokręt. Dla altanek i zadaszeń przyda się też drabina. W zależności od modelu mogą być wymagane dodatkowe narzędzia – będą one wskazane w instrukcji montażu.
Z skręcaniem pergoli i mebli ogrodowych z pewnością poradzisz sobie sam. W przypadku altanek, zadaszeń i carportów najlepiej jeśli w montażu uczestniczą 2-3 osoby. Ze względów bezpieczeństwa nie zalecamy podejmowania się montażu w pojedynkę.
Nie zalecamy podejmowania się montażu bez żadnego doświadczenia w tej dziedzinie. Jeśli zamierzasz budować altanę czy zadaszenie powinieneś mieć podstawową wiedzę o używaniu narzędzi oraz bardzo precyzyjnie dokonywać pomiarów, a w szczególności trasowania punktów kotwienia oraz poziomowania terenu.
Jest to możliwe ale wyłącznie przy użyciu stalowych kotew (szpicy wbijanych), które można zamówić dodatkowo podczas składania zamówienia. Jeżeli masz wątpliwości i potrzebujesz porady eksperta skontaktuj się z nami mail sprzedaz@jagram.com.pl
Powierzchnia na której planujemy ustawić altanę powinna być idealnie wypoziomowana, przez co unikniemy kłopotów przy instalacji. Warto pobudować altanę na betonowych bloczkach lub kostce brukowej lub wylanej wcześniej bazie betonowej. Zastosowanie przekładki z papy asfaltowej w miejscu styku drewna z betonem dodatkowo przedłuży trwałość elementów. Dzięki temu konstrukcja altany będzie odizolowana od podsiąkania higroskopijnego wilgoci z podłoża. Drewno, które nie styka się bezpośrednio z gruntem jest trzykrotnie odporniejsze na butwienie.
Dachy pokryte gontem bitumicznym lub cedrowym zapewniają 100 % ochrony przed opadami deszczu i śniegu. W przypadku budynków z dachem z desek świerkowych elewacyjnych, nie powinien przeszkadzać Wam niewielki deszcz ale jeśli w waszym regionie można spodziewać się częstych intensywnych opadów, warto wybrać dodatkową ochronę w postaci dachu z gontu bitumicznego.
Tak, nasze konstrukcje są stabilne jeśli są właściwie przytwierdzone do podłoża. Nie ulęgną zniszczeniu lub przemieszczeniu nawet przy mocniejszym podmuchu wiatru. Nie bierzemy tu oczywiście odpowiedzialności za działanie huraganów i innych anomalii pogodowych.
Tak. Nasze altany wytrzymują różne warunki pogodowe, w tym obfite opady śniegu. Solidna konstrukcja gra rantuje minimum 120kg/m2. Ostry kąt nachylenia dachu zapobiega długotrwałemu zaleganiu ciężkich złogów śniegu, co eliminuje ryzyko zapadnięcia się dachu.
Skontaktuj się z nami jeśli masz konkretną wizję swojej altany, a my ocenimy czy jesteśmy w stanie je wykonać. Takie zamówienie będzie też przez nas specjalnie wycenione i może mieć nieco dłuższy czas realizacji.
Tak, nasze domki ogrodowe mają elegancko wykończone mosiężne zamki oraz dołączony kluczyk. Można je również zamknąć od środka na zasuwkę.
Okna naszych domków są wykonane ze bezpiecznego szkła hartowanego o grubości 4 mm .
Nasze carporty to solidne konstrukcje . Używamy słupów o przekroju minimum od 9 do nawet 20 cm. Szczegółowe informacje dotyczące konkretnych modeli są podane na karcie produktu w zakładce Wymiary
Carporty typu Nevada, Alaska i Revelatio mogą być modyfikowane jedynie w długości lub wysokości. Ich konstrukcja nie pozwala na modyfikację szerokości.
Natomiast nasze carporty i zadaszenia modułowe oparte o łuki gięto-klejone charakteryzują się bardzo dużą elastycznością wymiarową. W oparciu o nei możemy zaprojektować i wykonać zadaszenia dostosowane do bardzo wielu specyficznych lokalizacji i wymiarów. Aby uzyskać opinie nt możliwości realizacji i wstępną proszę przesłać zdjęcie terenu i odręczny szkic z oczekiwanymi wymiarami.
Dla wycen konstrukcji na zamówienie należy zaznaczyć, że osoby zamierzające wybudować tego typu zadaszenie muszą na własny koszt i odpowiedzialność uzyskać stosowne zezwolenia i zadbać o odpowiednio profesjonalną brygadę montażową posiadającą odpowiednie doświadczenie do wykonania trwałych połączeń i bezpiecznej instalacji.
My dostarczamy materiał przygotowany z odpowiednią certyfikacją wytrzymałościową GL-24 i impregnacją ciśnieniową TanalithE i nie bierzemy odpowiedzialności za błędy konstrukcyjne czy instalacyjne.
Tak, możesz zamówić u nas Carport z wypełnieniem w postaci kratek lub paneli. Takie zamówienia wyceniamy indywidualnie.
Do postawienia carportu w ogrodzie nie będzie Ci potrzebne pozwolenie na budowę o ile jego powierzchnia zabudowy mierzona po zewnętrznym obrysie słupów jest poniżej 25m2 w terenach miejskich lub 35m2 w terenach wiejskich. A miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, administracja terenu osiedla, lub instytucje odpowiedzialne za zabytki i architekturę nie ustanowiły specjalnych ograniczeń
Tak. Dla dużych konstrukcji Revelatio i Nevada oferujemy montaż w całej Polsce. Dla małych zadaszeń carportów oferujemy jedynie dostawę materiału i instrukcję montażu.
Nasze carporty, w zależności od modelu mogą mieć dach pokryty gontem bitumicznym (możesz sam wybrać kolor) lub półprzezroczystą płytą PCV
Powierzchnia na której planujemy ustawić garaż powinna być idealnie wypoziomowana, przez co unikniemy kłopotów przy instalacji. Należy zadbać odpowiednie zamocowanie kotew. A dla dużych zadaszeń typu Nevada i Revelatio o wykonie solidnych betonowych stóp fundamentowych.
Produkty z gamy wypoczynkowej są impregnowane zanurzeniowo i barwione lazurą opracowaną specjalnie do konserwacji drewna eksploatowanego na zewnątrz.
Stosowana prze nas Lazura to woskowo-olejowy preparat zabezpieczający drewno przed wilgocią i nadający mu trwałą barwę .
Naturalną cechą malowanego drewna jest to, że powierzchnia będzie z czasem zmieniać odcień. Zalecamy odświeżenie koloru raz na 2-3 lata dla zachowania trwałości i estetyki, według własnej oceny jakości powierzchni. Przed nałożeniem kolejnej warstwy warto delikatnie przeszlifować drewno drobnym papierem ściernym.
Wszystkie materiały, których używamy do materaców mają właściwości hydrofobowe. Oznacza to, że są odporne np. na poplamienie winem. Lepiej jednak pamiętać, żeby przy intensywnym deszczu nie pozostawiać materacy na zewnętrz by nie doprowadzić do trwałego namoknięcia wypełniającej je gąbki. Należy też zabezpieczyć je pod zadaszeniem na okres zimowy.
Zalecamy myć je przy pomocy miękkiej gąbki i łagodnego mydła. Niektóre pokrowce można zdjąć i uprać w pralce. Nie należy czyścić poduch i materaców agresywnymi środkami czyszczącymi.
Aktualnie mamy w ofercie 3 kolory poduch i materaców odpowiadające różnym typom materiału. Obecnie nie oferujemy w sprzedaży detalicznej innych kolorów.

 

VIII. Specjalna oferta dla firm i resellerów.

 

Oczywiście! Szukamy ludzi takich jak Ty. Jeśli posiadasz firmę zajmującą się urządzaniem terenów zielonych lub montażem architektury ogrodowej, możesz liczyć na rabat 10%. Wystarczy, że założysz konto na naszym sklepie i poinformujesz nas o swojej działalności, a my przyznamy Ci stałą zniżkę. Na początek będzie to 10% d cen detalicznych uwidocznionych na stronie ( nie dotyczy koszów transportu). Zwróć uwagę aby poprawnie podać nazwę firmy zgodnie z wpisem do KRS czy CEIDG określając czy Twoje Imię i Nazwisko ma być w niej uwidocznione. Nie zapomnij o wpisaniu numeru NIP Twojej firmy.
Aby otrzymać od fakturę VAT, należy podać numer NIP oraz nazwę i adres firmy w podsumowaniu zamówienia. Zwróć uwagę aby poprawnie podać nazwę firmy zgodnie z wpisem do KRS czy CEIDG

 

Back to top