Zadzwoń:

  • 22 628 97 72
  • 519 141 662

  • Pon - Pt: 09.00-17.00
Loading...
Koszyk: (0)

Nie masz produktów w koszyku.

 

1. Z jakiego drewna są nasze produkty?
Wszystkie nasze produkty są wykonane z drewna świerkowego, chyba, że na produkcie wyraźnie napisane jest np. szklarnia z cedru.


2. Czy nasze produkty są zabezpieczone, zaimpregnowane?
Wszystkie produkty wykonane z drewna iglastego klejonego w klasie GL-24, struganego 4stronnie, zaimpregnowanego ciśnieniowo preparatem TanalithE renomowanej brytyjskiej firmy LONZA PROTECTION. Impregnat nadaje zabezpieczonemu drewnu znaczną hydrofobowość, co zapewnia długotrwałe utrzymywanie się atrakcyjnej barwy oraz odporność drewna na butwienie powyżej 10 lat, dla zastosowań bez kontaktu z gruntem. Bezpośrednio po zaimpregnowaniu drewno ma zielonkawo-szary kolor, który z czasem przechodzi w barwę miodowo-żółtą.


3. Czy jest możliwość odbioru osobistego w naszej siedzibie w Warszawie?
Nie ma możliwości odbioru lub zakupu towarów w naszej siedzibie w Warszawie, gdyż tutaj mieści się jedynie biuro sprzedażowe. Produkty wysyłamy spedycją wielkogabarytową lub kurierem bezpośrednio pod podany w zamówieniu adres.


4. Jak mogę sprawdzić koszt transportu wybranego produktu/ produktów?
Koszty transportu można sprawdzić na naszej stronie poprzez dodanie produktów do koszyka. Po przejściu do koszyka przed składaniem zamówienia, po wpisaniu kodu pocztowego miejsca dostawy strona wyświetli koszty transportu.


5. W jakim czasie otrzymam swoje zamówienie?
Produkty standardowe, które są dostępne cały czas na magazynie są wysyłane w przeciągu 2-3 dni od otrzymania przez nas wpłaty za zamówienie. W momencie wysyłki otrzymują Państwo od nas automatycznego maila z informacją o wysyłce. Od momentu wysyłki zamówienie zostanie dostarczone w przeciągu maksymalnie 2 dni. 1 dzień w przypadku Warszawy i okolic oraz Gdańska i okolic, natomiast w pozostałych przypadkach, szczególnie mniejszych miejscowościach lub wsiach, spedycja dostarcza na 2 dzień po wysyłce. Kierowcy kontaktują się na godzinę przed podjazdem. Produkty niestandardowe, na zamówienie – czas oczekiwania w tym przypadku wynosi 3 tygodnie po złożeniu zamówienia i wpłacie zaliczki. Kilka dni na wysyłkę czeka się w przypadku modyfikacji produktów. W okresie najgorętszego sezonu (od marca do czerwca) czasy te mogą się nieznacznie wydłużyć ze względu na dużą kolejkę wysyłek.


6. Czy jest możliwość obejrzenia gdzieś naszych produktów?
Nasze produkty sprzedajemy jedynie wysyłkowo (także przez firmy pośredniczące). Jedyne miejsce, gdzie można obejrzeć produkty jest nasz zakład produkcyjno-magazynowy w Lipince koło Malborka. Nie ma jednak możliwości obejrzenia konstrukcji na zamówienie (altan, garaży, zadaszeń).


7. Czy mogą Państwo wykonać produkt na zamówienie?
Niektóre typy produktów są przez nas produkowane w dużej ilości, głównie pod eksport np. kratki, płoty, pergole, inspekty itp. Te typy produktów wykonujemy tylko w wymiarach dostępnych na stronie. Przyjmujemy jednak zapytania na konstrukcje nietypowe – pergole, wiaty, altany, zadaszenia, które w zależności od naszych możliwości jesteśmy w stanie wykonać. Prosimy w takim przypadku o przesłanie do nas maila z prośbą o indywidualną wycenę wraz z potrzebnymi danymi wymiarowymi, zdjęciami, rysunkami technicznymi itp.


8. Czy dają Państwo gwarancję na produkty?
Dajemy 10 lat gwarancji na produkty, które zamontowane są bez ustawicznego kontaktu z wodą z gruntu – konstrukcje, kratki, płoty zamontowane na słupkach w metalowych kotwach. Na produkty typu donice, inspekty, które mają ciągły kontakt z gruntem nie dajemy gwarancji.


9. Jestem amatorem w kwestii montażu podobnych produktów. Czy poradzę sobie z montażem samodzielnie?
Do naszych produktów dołączamy instrukcje montażu w wersji papierowej. Możemy także wcześniej przesłać ją w formie elektronicznej. Nasze konstrukcje projektowane są tak, by ich montaż nie był skomplikowany i aby osoby z niewielkim doświadczeniem poradziły sobie.


10. Czy jest możliwość montażu zamówionych produktów?
Na terenie Warszawy i okolic mamy zaprzyjaźnioną firmę montażową, którą możemy polecić.
Poza Warszawą należy samodzielnie znaleźć firmę montażową. Możemy udostępnić instrukcje montażu produktów w formie elektronicznej, by montażysta mógł zapoznać się wcześniej ze specyfiką produktu. Poza tym instrukcje w wersji papierowej są dołączane do naszych produktów.


11. Jak przygotować się na odbiór towaru od kierowcy?
Nasze produkty zwykle wożone są spedycją wielkogabarytową. Kierowca w umowie ze spedytorem ma obowiązek zniesienia towaru na ziemię z samochodu (najczęściej wożą samochody z windą). Nie ma natomiast obowiązku przenoszenia towaru na posesję lub wnoszenie do budynków. Wniesienie jest w związku z tym kwestią do indywidualnego dogadania z kierowcą. Często można się dogadać z kierowcą na wniesienie (można zaproponować kierowcy dopłatę). W przypadku większych przesyłek np. garaży sugerujemy przygotować się aby 2 silne osoby były na miejscu by przenieść towar, który jest często pakowany na palety. Alternatywnie jeżeli palety są bardzo ciężkie sugerujemy otwarcie paczki/palety i przenoszenie towaru w elementach.


12. Czy można zamówić produkty z opłatą za pobraniem?
Niestety nie ma takiej możliwości. Nie jest u nas dostępna wysyłka za pobraniem.


13. Czy zamówione produkty mogę zwrócić?
Ustawowo możliwy jest zwrot bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Wyjątkiem są produkty robione na indywidualne zamówienie. W tym przypadku nie ma możliwości zwrotu.